Primeclass nedir?
TAV Havalimanları Holding tarafından işletilen havalimanlarında özel asistanlı karşılama, uğurlama, transfer, otel-uçak bilet rezervasyonu organizasyonu gibi, tüm seyahat süreçlerini kolaylaştırmak üzere kurulmuş ve butik servis anlayışı ile çalışan özel bir yolcu hizmetidir.
Primeclass'dan nerelerde faydalanabilirim?
Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Bodrum Milas, Gürcistan Tiflis ve Batum, Tunus Enfidha, Makedonya Üsküp ve Ohrid Uluslararası Havalimanlarında Primeclass'dan faydalanabilirsiniz.
Nasıl rezervasyon yaptırabilirim?
Uçuşunuzdan 24 saat öncesinde primeclasssales@tav.aero adresine uçuş bilgilerini mail atarak rezervasyon yaptırabilirsiniz.
Türkiye dışındaki hizmet noktalarında rezervasyon süreci farklı işleyebilmektedir.*
Buluşma noktaları nerelerdir?
Dış Hatlar Gidiş Hizmeti için Ankara Esenboğa “D” Girişi, İzmir için” A“ Girişinde uçuş saatinden en az 2 saat önce buluşulmaktadır.*
Ankara Esenboğa Havalimanlarında geliş hizmeti alınması halinde körük çıkışında , uçak açık pozisyonda ise terminal içerisindeki “ Primeclass “ buluşma noktası” tabelasının altında buluşulmaktadır.*
Hizmet bedeli nasıl ödenmektedir?
Rezervasyon esnasında hizmet bedeli telefon üzerinden alınmaktadır veya hizmet öncesinde EFT/Havale yapılıp dekont gönderilebilmektedir.*
Grup olarak Primeclass hizmetten yararlanmak istiyoruz. Herhangi bir indirim söz konusu olur mu?
Evet, aynı aileden 3 kişi ve üzeri sayıda gruplarda indirimli fiyatlar sunulmaktadır. Ayrıca 5 kişi ve üzeri rezervasyonlarda grup indirimi yapılmaktadır. Detaylar için primeclasssales@tav.aero adresine mail gönderebilirsiniz.
Tek başına seyahat eden 18 yaşından küçük yolcular için ücret alınıyor mu?
“Tek başına” seyahat eden çocuklardan münferit bedel alınır. Hizmet alan 0-2 yas çocuklardan ücret tahsil edilmemektedir.
24 saatten az bir zaman varsa rezervasyon yaptırma imkânı var mı?
Ankara ve İzmir için ekstra bedel uygulaması bulunmamaktadır. Müsaitlik doğrultusunda rezervasyon kayıtlara alınmaktadır.*
Mücbir sebeplerden ya da havayolundan kaynaklanan herhangi bir aksaklık söz konusu olduğunda rezervasyonumun tarih ve saatini değiştirebilir miyim ?
Havayolundan kaynaklanan herhangi bir aksaklıkta rezervasyonunuzda değişiklik yaptırabilirsiniz. Diğer sebeplerden dolayı yapacağınız rezervasyon değişikliklerini en az 24 saat öncesinde primeclasssales@tav.aero adresine bildirmeniz gerekmektedir.*
Primeclass Hostesleri check-in işlemlerini ben havalimanına gelmeden yapabilirler mi?
Havacılık Kuralları gereği tüm uçuş ve güvenlik işlemleri yolcu eşliğinde yapılmaktadır. Primeclass hostesleri işlemlere yardımcı olmaktadır.*
Harç Pulu satın alma işlemlerini CIP Hostesler mi yapıyor?
Evet, ancak söz konusu hizmet bedeli Primeclass CIP Servis bedeline dahil değildir.*
*Yurtdışı hizmet noktalarındaki kurallar ve merak ettikleriniz için ilgili ülke sayfasını inceleyebilirsiniz.